Najnovije vijesti :
Home » , , , , , , , , , , , , , , » GLUMAC RAZOČARAN Sergej Trifunović o Ognjanovićima: Davno su drugoj deci mogli da daju novac!

GLUMAC RAZOČARAN Sergej Trifunović o Ognjanovićima: Davno su drugoj deci mogli da daju novac!

Written By Unknown on četrtek, 5. februar 2015 | 23:35

Stvarno mi je muka od celog slučaja Ognjanović. Verujte mi, teško mi je više o tome i da govorim, izjavio je Sergej Trifunović povodom najnovijih tvrdnji roditelja preminule devojčice za koju je skupljao novac.

Sergej Trifunović koji je prvi alarmirao srpsku javnost da se krene u prikupljanje novca za lečenje male Tijane, za "blic" je izjavio da mu je muka od celog slučaja.

- Lično sam Nebojšu Ognjanovića pitao da li želi da zajednički osnujemo Fond za lečenje dece. Nije hteo. Da su hteli preostali novac, odavno bi dali kako bi druga deca imala šansu za izlečenje - rekao je Trifunović.
Više o slučaju Ognjanović i kojoj deci je za lečenje preko potreban novac procitajte OVDE

Izvor:ALO
Share this post :

Objavite komentar

 
Programirao - Dizajnirao: za više informacija pratite me putem: © 2015 Nacional - Sva prava zadržana.
Novine Nacional Osnivač sajta. Novine Nacional, Glavni admin sajta. Facebook Twitter Zabranjeno kopiranje sadržaja bez navođenja izvora.