Najnovije vijesti :
Home » , , , , , , » Šešelj prihvatio izazov novinarke Bojane Lekić

Šešelj prihvatio izazov novinarke Bojane Lekić

Written By Unknown on sobota, 7. februar 2015 | 01:14

BEOGRAD – Nakon duže pauze Bojana Lekić, bivša urednica i voditeljka na BK televiziji i RTS, sinoć je gostovala u emisiji Ivana Ivanovića na TV Prvoj.
– Veliki sam nacionalista. Donela sam s ratišta više blata nego mnogi nacionalisti. Ni Šešelj to ne može da mi ospori – tvrdi novinarka a zatim je i dodala da bi volela da organizuje i vodi TV duel Vojislava Šešelja, Aleksandra Vučića i Tomislava Nikolića.

Na njenu izjavu ubrzo je putem Tvitera reagovao i lider SRS Vojislav Šešelj.
seselj tjub1 Šešelj prihvatio izazov novinarke Bojane Lekić
dr Vojislav Šešelj – ugašen na Fejsbuku! (Foto: JuTjub)
– Prihvatam predlog Bojane Lekić da mi Tomislav Nikolić i Aleksandar Vučić zajedno izađu na televizijski duel jer su oni jedna duša a dva tela – napisao je Šešelj.
Šešelj od dolaska iz Haga poziva bivše stranačke kolege na Tv duel, ali su njegovi apeli ignorisani.

Izvor: Pravda
Share this post :

Objavite komentar

 
Programirao - Dizajnirao: za više informacija pratite me putem: © 2015 Nacional - Sva prava zadržana.
Novine Nacional Osnivač sajta. Novine Nacional, Glavni admin sajta. Facebook Twitter Zabranjeno kopiranje sadržaja bez navođenja izvora.