Najnovije vijesti :
Home » , , , , » Srpski snajperista ponovo ranjen u Novorusiji

Srpski snajperista ponovo ranjen u Novorusiji

Written By Unknown on ponedeljek, 2. februar 2015 | 01:48

DONjECK – Odlikovani heroj Novorusije, srpski snajperista Dejan Berić ponovo je povređen u borbama za  odbranu Novorusije. Berić koji  se tek nedavno vratio na front posle ranjavanja, povređen je pre nekoliko dana tokom odbrane donjeckog aerodroma od Nacionalne garde Ukrajine.

– Opet sam uspeo da zaglavim u bolnici. Na aerodromu  nas je sastavio „grad“, nisam stigao do zaklona na vreme. Dok sam trčao po gredi jer tamo nema ploča do prizemlja jedna je uletela u prostoriju ispod mene. Od udara sam malo leteo i malo me je zatrpalo. Zahvaljujući Dejanu Vujiću i još jednom Rusu koji nisi obraćali pažnju na to što je bombardovanje u toku, sišli su i isčeprkali me ispod krša i izneli na sigurno. Spašen sam bukvalno minut pre sledeće  granate koja je uletela u taj rejon. Povređena su mi leđa, desno rame i pukle su bubne opne. Posle detaljne kontrole, kažu minimum dve nedelje strogog odmora uz neke vežbe i kojekakve terapije. Hvala Dejanu Vujiću što me spasao sigurne smrti – napisao je Berić na Fejsbuku.
Berić je ranjen pere nekoliko dana. On je posle ukazane prve pomoći u Donjecku prebačen u bolnicu u Rusiju.

Uprkos njegovom skromnom statusu na Fejsbuku, prema kazivanju očevidaca, Berić je usled udara od eksplozije leteo nekoliko metara da bi se na njega obrušio deo ploče. Saborci su jedva uspeli da ga izvade iz ruševina novog terminala donjeckog aerodroma.
Izvor: Pravda
Share this post :

Objavite komentar

 
Programirao - Dizajnirao: za više informacija pratite me putem: © 2015 Nacional - Sva prava zadržana.
Novine Nacional Osnivač sajta. Novine Nacional, Glavni admin sajta. Facebook Twitter Zabranjeno kopiranje sadržaja bez navođenja izvora.