Najnovije vijesti :
Home » , , , » Šešelj progovorio o tajnim razgovorima sa Miloševićem

Šešelj progovorio o tajnim razgovorima sa Miloševićem

Written By Unknown on ponedeljek, 2. februar 2015 | 03:48

BEOGRAD – Lider SRS Vojislav Šešelj otkrio je da je zloglasni hrvatski general Mladen Naletilić Tuta bio „golub pismonoša“ preko kog je u Sheveningenu komunicirao sa Slobodanom Miloševićem.

Tuta je inače bio ratni komandant Kažnjeničke jedinice HVO, paravojne strukture Hrvata u BiH, a osuđen je na 20-godišnju hašku kaznu za ratne zločine nad Bošnjacima na području Jablanice i Mostara. U Hagu je važio za najboljeg Miloševićevog prijatelja, jedan drugog su oslovljavali sa „predsedniče“ i „generale“.
Haška pravila
Šešelj je rekao da je njemu i Miloševiću u Sheveningenu jedno vreme bila potpuno zabranjena komunikacija, ali da je bivši predsednik preko Tute ipak uspeo da dođe do njega.
– Retko smo se sretali jer smo imali apsolutnu zabranu susreta. Uprava zatvora je to uvela. Osnovni kontakt nam je bio, iznenadićete se kad vam kažem, Mladen Naletilić Tuta. Bio je u dobrim odnosima s Miloševićem, a mene su, kad sam došao, smestili na sprat na kojem je on bio. Više puta mi je Milošević preko njega slao pismene poruke i ja sam odgovarao na njih – rekao je Šešelj u emisiji „Ćirilica“ na TV Hepi, kao i:
– Kad je Milošević umro, Tuta je poslao oba svoja sina na njegovu sahranu u Požarevac. Potpisao se na čitulju. Čitulju su dali čak i Markač, Gotovina… Ja sam to organizovao i na spisak stavio samo Srbe, a Hrvatima sam rekao: „Vi ako hoćete, izvolite, dobrodošli ste, ako ne, neće vam niko zameriti.“ Sa mnom na spratu bili su Dario Kordić, Štela i Ivo Rajić, oni nisu hteli da potpišu. Tuta je odmah dopisao, Paško Ljubičić i Gotovina… Telefonom sam onda izdiktirao spisak saradnicima iz SRS i dao nalog da se objavi u Politici.
Čeka nas skandal?
Posle snimanja emisije kamere su zabeležile još jedan deo razgovora sa Šešeljom koji će biti emitovan u ponedeljak, u redovnom terminu emisije Milomira Marića. Šešelja su inače zbog iskazane naklonosti prema Tuti dočekali na nož na Tviteru.
Poštovanje prema Miloševiću
Lider SRS Vojislav Šešelj otkrio je da je Miloševića pred drugima oslovljavao s „predsedniče“.
– Oslovljavao sam ga po imenu samo u direktnom kontaktu. Kad god bih o njemu govorio pred drugima, kad god bih o njemu pričao u trećem licu, govorio bih predsednik Milošević. Nastojao sam da doprinesem da se održi Miloševićev renome i odnos pun poštovanja prema njemu – rekao je on.

Izvor: Kurir
Share this post :

Objavite komentar

 
Programirao - Dizajnirao: za više informacija pratite me putem: © 2015 Nacional - Sva prava zadržana.
Novine Nacional Osnivač sajta. Novine Nacional, Glavni admin sajta. Facebook Twitter Zabranjeno kopiranje sadržaja bez navođenja izvora.