Najnovije vijesti :
Home » , , , » (VIDEO) Mirza Hatić preti Srbima pištoljem, srušio sam vam krst dođite!

(VIDEO) Mirza Hatić preti Srbima pištoljem, srušio sam vam krst dođite!

Written By Unknown on sobota, 10. januar 2015 | 13:44

SARAJEVO- Posle rušenja krsta na Zlatištu, Mirza Hatić ponosno priča o svom delu vandalizma i ističe svoju islamsku veru, kao i svoju hrabrost u slučaju suočavanja sa neistomišljenicima.
Mirza Hatić (27) koji je osumnjičen za organizaciju grupe mladića sa ciljem da se obori krst na Zlatištu, i sam je priznao krivicu za ovo krivično delo. Simbol krsta podignut je u znak sećanja na 6.500 hiljada ubijenih Srba u ratu u Sarajevu.


Na snimku koji je objavljen na Jutjubu, prikazan je Hatić koji je detaljno objasnio svoj plan, kao i tok događaja koji je usledio. On je objasnio na koji način je sa četvoricom drugova rušio krst u Sarajevu, iskoristivši trenutak kada policija nije obezbeđivala ovaj simbol podsećanja na srpske žrtve.

– To je moja vera. Ja verujem u dragog Alaha, verujem u Boga. Moja vera je islam. I to ne treba tu da stoji – rekao je on pokazajući na mesto gde je stajao krst i na džamiju koja se nalazi u blizini.
On osuđuje ljude koji prisvajaju njegov “uspeh”, i ističe da pravi rušitelji treba da nose trenerku i potreban alat za takvu akciju.
– Prete mi sa svih strana. Prete mi neki seljaci da će da me ubiju. Ko će da me ubije? Evo, imam pištolj i ja ću se braniti. A imaju ih i moji prijatelji – dodao je Hatić da će i posle 4-5 meseci u zatvoru, opet nabaviti oružje.
Izvor: Telegraf.rs
Share this post :

+ komentarji + 4 komentarji

11. januar 2015 ob 01:14

gde si majmune da te ja pokrstim MTJ

11. januar 2015 ob 09:50

:) a da mi te dofatit...ne bih da pisem sta bih ti sve uradio i sa kakvim apetitom ...strah bi te bilo citati kad bi napisao...

11. januar 2015 ob 10:21

Treba ga razapeti bas na tom mestu da ljudi vide kako izgleda poturcen srbin.

20. januar 2015 ob 04:05

Srusio je dva krsta i misli da je frajer. Kristijan je srusio celu dzamiju i-ostao skroman.
https://www.youtube.com/watch?v=JV8EDr5n6PY

Objavite komentar

 
Programirao - Dizajnirao: za više informacija pratite me putem: © 2015 Nacional - Sva prava zadržana.
Novine Nacional Osnivač sajta. Novine Nacional, Glavni admin sajta. Facebook Twitter Zabranjeno kopiranje sadržaja bez navođenja izvora.