Najnovije vijesti :
Home » , , , , , , , » Pariški teroristi su ratovali pod komandom američkih generala

Pariški teroristi su ratovali pod komandom američkih generala

Written By Unknown on petek, 9. januar 2015 | 15:12

Srpski novinar Boris Malagurski na facebook-u prokomentarisao je događaje koji su se desilu u Parizu u predhodnih par dana, a mi prenosimo u celini:

Ubijena braća Kuaši su, pre napada na Šarli Ebdo u Parizu, ratovali protiv Bašara el Asada u Siriji pod komandom američkih generala i uz podršku zapadnih zemalja, pa i Francuske. Medijski eksponirani borci za slobodu izražavanja će mi reći da ne smem da govorim o tome, jer se zna o čemu jedino sad smeju svi da pričaju - o stradalim novinarima. I dok ljudi koji su mi bliski znaju da sam izuzetno potresen ubistvom novinara Šarli Ebdo, niko me neće naterati da ignorišem tragedije van Pariza. Za građane Sirije su ubistva od strane islamista svakodnevica, zahvaljujući državama poput Francuske. Ja sam protiv podele na 'bitne' i 'nebitne', svi smo ljudi i svaki život je dragocen! Stop imperijalističkoj spoljnoj politici zapadnih zemalja! Stop nasilju bilo koje vrste! Pokušajmo da jednako vrednujemo ljudski život i bićemo bliži mirnom zajedničkom životu.

Izvor: Nacional
Share this post :

+ komentarji + 1 komentarji

10. januar 2015 ob 00:44

Neki Srbi su gori i gluplji od terorista....amnestirajuci ove ubice,koji su odsecali glave Srbima na Kosovu i u Bosni....

Objavite komentar

 
Programirao - Dizajnirao: za više informacija pratite me putem: © 2015 Nacional - Sva prava zadržana.
Novine Nacional Osnivač sajta. Novine Nacional, Glavni admin sajta. Facebook Twitter Zabranjeno kopiranje sadržaja bez navođenja izvora.