Najnovije vijesti :
Home » , , , , » NAŠA SRBIJA: Poreska udara po estradi autogramima, kafom, ratlukom i fotoaparatima

NAŠA SRBIJA: Poreska udara po estradi autogramima, kafom, ratlukom i fotoaparatima

Written By Unknown on torek, 27. januar 2015 | 06:02

Poreska uprava je objavila rat sa estradom. Međutim, taj rad se ne vodi oko neplaćenog poreza, već oko toga ko će pre da uzme autogram ili da se fotografiše sa “svojim zvezdama”. 

Prema izjavama naših pevača, u Poreskoj upravi su dočekani baš kao zvezde. Službenici Poreske uprave u ulici Save Mašakovića broj 5 nisu se otimali oko toga ko će pre da im uzme dokumenta o neplaćenom porezu, već oko toga ko će pre da im uzme autogram.
- Podelili smo autograme unutra i slikali smo se sa ljudima. Pričala sam sa direktorom Poreske uprave koji je izrazio želju da me upozna i pozdravi. Rekao mi je da mu je čast što neko kao što sam ja toliko voli svoje selo i zemlju, rekla je pevačica Rada Manojlović.
Rada Manojlović
Međutim, iako naši pevači imaju svoje fanove u Poreskoj, poreznici su ipak bili na visini zadatka i proverili su svu njihovu dokumentaciju.
Pevači i pevačice ovu nimalo prijatnu situaciju za nekoliko dana okrenuli su u svoju korist, pa ova državna institucija sve više podseća na estradni medija centar u kojem pevači više poziraju poreznicima nego što im “pevaju” o navodnom utajenom porezu.
Živ primer za to je Jelena Karleuša, koju su molili za sliku svi – od spremačice do inspektora. Zorica Marković tokom posete Poreskoj preferirala je fotkanje sa policajcima, dok ni poreznike nije odbijala.
Zorica Marković sa policajcem
Da se njihove “zvezde” osete kao kod kuće, poreznici su se posebno potrudili, pa su neki od njih pored udobnih fotelja dobili kafu i ratluk da zaslade ovu nimalo prijatnu posetu.
- Ja nisam ni pozvana, došla sam u pratnji supruga Mileta, a jedna gospođa me je ugostila u kancelariji, poslužila me je kafom i ratlukom. Baš smo se lepo isćaskale, rekla je Marta Savić po izlasku iz Poreske.
Martu Savić ponudili ratlukom
Očigledno je stvar prestiža posetiti Poresku i slikati se sa inspektorima, jer ko u Poreskoj nije ostavio autogram ništa u karijeri postigao nije.
Sledeći put kada vi budete morali da posetite Poresku upravu, pitaje ih gde je vaš ratluk!
Podsetimo da je direktor Poreske uprave, Marko Marinković, bivši funkcioner BIA.
Izvor: Teleprompter
Share this post :

Objavite komentar

 
Programirao - Dizajnirao: za više informacija pratite me putem: © 2015 Nacional - Sva prava zadržana.
Novine Nacional Osnivač sajta. Novine Nacional, Glavni admin sajta. Facebook Twitter Zabranjeno kopiranje sadržaja bez navođenja izvora.